جستجوی پیشرفته
نتایج جستجو
نتایج یافت شده 2
روایت فضیل و زراره پشتوانه ای برای رد قرائات بعد از قرن یازدهم
۵. تعدد قرائات (۱۴۰۱/۰۸/۱۰)
حالا به بحث خودمان بیاییم که اصل دلالت این دو حدیث است. همانطور که عرض کردم این دو روایت مهمترین روایات این باب است. تقریباً میتوان صد در صد گفت که اعتماد قبلی بسیاری از بزرگان علماء امامیه که بعد از قرن یازدهم بهشدت با حدیث سبعة احرف و قرائات درگیر شدند...
لزوم بررسی انتساب قول به تواتر عشر به نهایه علامه در کتاب مفاتیح الاصول
۲۲. تعدد قرائات (۱۴۰۲/۰۲/۱۳)
از چیزهایی که عجیب است و قبلاً گفته ام و دوباره باید تحقیق کنیم، این است: اگر سهوی شده فبها، اما اگر سهوی نشده در فضای کلاس قرائات خیلی مهم است. ببینید صاحب مفاتیح الاصول سید محمد مجاهد رضواناللهعلیه بعد از اینکه بحث قرائات را میآورند، چند تنبیه میآورند...