جستجوی پیشرفته
نتایج جستجو
نتایج یافت شده 2
بررسی حکم عدم جواز عمل به قرائات عشر
۹. تعدد قرائات (۱۴۰۱/۰۳/۲۳)
فرع: قال أکثر علمائنا: یجب أن یقرأ بالمتواتر و هی السبع…و فی «التذکرة و نهایة… و غیرها أنّه لا یجوز أن یقرأ بالعشر. و فی جملة منها أنّه لا تکفی شهادة الشهید فی الذکری بتواترها. و فی «الدروس»…یجوز بالسبع و العشر[1] ابتدا فرمودند: «قال أكثر علمائنا: يجب أ...
اختلاف روایت حفص و ابوبکر در موارد مبتلا به، دلیلی بر تعدد قرائات
۲۲. تعدد قرائات (۱۴۰۲/۰۲/۱۳)
از عجائب نکاتی که جدیدا به آن رسیدم این بود: خیلی جالب است. در زمان ما معروف است و میگوییم در شرق بلاد اسلام قرائت عاصم را میخوانیم. خب قرائت عاصم را جلو میاندازند. یکی ازنکاتی که در قرائت عاصم خیلی جالب است، این است؛ صفحهای که برای یک دلیل بر قرائات ایج...